הם צריכים אוכל מתאים, סביבת מחיה הולמת, מתקן גירוד מוצלח וכמובן – חול לחתולים. כל מי שמגדל חיית מחמד מודע לכך שהוא צריך להתאים את הבית או את החצר שלו לצרכים של חיית המחמד. כי חיות מטבען נועדו לחיות בטבע. ומהרגע שהם עברו תהליך של ביות אנחנו חייבים להתאים את עצמנו לצרכים הטבעיים שלהם כפי שהם. כי לכל חיה יש נתונים משלה, מאפיינים אחרים ולכן גם צרכים ייחודיים. ואם אנחנו מגדלים חתול, לשם הדוגמה, נצטייד בהתאם על מנת לאפשר לעצמנו ולחתול חיים נעימים.

החול והמטרה שלו

חתול מורגל מטבעו לעשות את צרכיו בחול. הוא לרוב יחפור ברגליו גומה באדמה ויעשה את צרכיו. גם כשהוא חי בסביבה ביתית אנחנו חייבים לספק לו את המקום המתאים בו הוא יוכל לעשות את צרכיו באופן שנוח לו ומתאים להרגלים שלו. ארגז החול לחתול הוא המקום שנועד לספק את הצורך הזה. ואכן, כל מי שמגדל חתול מחמד מתארגן עם מקום מתאים וכן עם חול לחתולים. בצורה כזו שהחתול ידע לאן עליו לפנות בעת הצורך כדי לעשות את צרכיו.

התחזוקה וההיגיינה

חשוב להבין כי במחלקת החול לחתולים יש מגוון רחב של מוצרים. לכל מוצר יש תכונות משלו ומענה עבור דרישות מסוימות. ולכן אנו צריכים להכיר את האפשרויות ולבחור בשימת לב מרובה את החול המתאים ביותר שיספק לנו מענה.

בין היתר יש להתייחס לעניין התחזוקה והיגיינה של החול. יש כיום מגוון מוצרים מתקדם מאוד אשר מאפשר לנו לחיות עם החתול בלי להתמודד עם ריחות לא נעימים. החול הריחני לחתולים מנטרל ריחות לא נעימים ומונע את חוסר הנעימות שכרוך בכך.

גם מבחינת ההיגיינה ניתן למצוא פתרונות מעולים. כאלו שמאפשרים לנו לתחזק את ארגז החול במלוא הנוחות ובלי להתעסק יתר על המידה עם פסולת. יש חול לחתולים סופג ויש חול מתגבש. חשוב לתחזק נכון את הארגז החול ולוודא כי החול נקי ומאפשר לחתול. כמו כן יהיה עלינו לוודא כי יש די חול בארגז, ובמידה ואנחנו משתמשים בחול סופג – נהיה ערניים אם כבר הגיע הזמן להחליף את החול.

חשוב מאוד לרכוש חול לחתול אך גם חשוב לדעת איזה סוג מזון לספק לחתול, לקריאה נוספת: https://www.petway.co.il/product-category/%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.