אז החלטתם להוסיף חבר חדש למשפחה, איזה כיף! אז עכשיו מגיעה השאלה הגדולה, "למה כל מה שהוא צריך כל כך יקר?!" האמת, הוא לא חייב להיות ובעזרת המדריך הבא ננסה לכוון אתכם איפה אפשר למצוא את המוצרים הטובים ביותר לחברכם ההולך על ארבע בלי לשבור את הכיס.

טיפ ראשון: עשו מחקר

לפני שאתם קופצים לחנות החיות הקרובה, חקרו באינטרנט על הכלב שלכם. האם הוא זקוק לתזונה מיוחדת? האם הוא פעיל, או דווקא אוהב כרבולים במשך שעות ארוכות? מחקר מעמיק על הכלב שלכם עוד לפני קניית המוצרים יכולה לחסוך לכם קנייה מיותרת של מוצרים ותעזור לכם לתת לכלב שלכם בדיוק מה שהוא צריך. יש היום מגוון רחב של אתרים בעברית ובאנגלית עם כמויות מידע עצומות וטיפים מעולים כמו https://www.animalshop.co.il/.

טיפ שני: לא לברוח ישר לאינטרנט

לפעמים אנחנו נוטים לחשוב שמוצרים זולים אפשר למצוא רק באינטרנט, אבל זוהי טעות נפוצה. מוצרים זולים אפשר למצוא גם בחנויות וחברות ישראליות, ולמצוא מוצרים זולים ואיכותיים  בנוסף לייעוץ מקצועי אפילו בחנות הקרובה לביתכם. אז איך יודעים שלא מרמים אותנו? חוזרים לטיפ הראשון. חקרו באינטרנט. נסו להבין טווח מחירים של מוצר שאתם מעוניינים בו, והגיעו מוכנים לביקור שלכם בחנות החיות. בנוסף, בדרך כלל בחנויות חיות קטנות שלא חלק מרשת, תוכלו למצוא מוצרים ייחודיים אך יקרים יותר, ובחנויות גדולות שחלק מרשת תמצאו מגוון רחב יותר עם מוצרים מוכרים ופופולריים יותר.

טיפ שלישי: בוחרים באינטרנט? קנו חכם

קנייה באינטרנט יכולה להיות מסובכת ומבלבלת לכל קונה שלא מיומן בה. יש באינטרנט מבחר רב, וניתן להסתמך רק על מראית עין על מנת לשפוט את המוצר לכלב שלכם. אז איך כן יודעים מה לקנות? ערכו השוואה! מצאתם באתר אינטרנט אחד קערה לכלב שאהבתם? אולי באתר אחר יש אותה בזול יותר. תהליך זה יכול לקחת יותר זמן מקנייה פרונטלית, אך יכול לחסוך לכם כסף רב, וככל שתתמקצעו באומנות הרכישה באינטרנט, גם תוכלו לחסוך זמן ומאמץ. החיסרון העיקרי באינטרנט, היא ההמתנה למוצר, דבר שחשוב לקחת בחשבון.

טיפ רביעי: אל תפחדו מיד שניה

יד שניה היא פלטפורמה נהדרת למציאת מוצרים בהם נעשה שימוש ולפעמים שימוש מועט מאוד. לפעמים אפשר למצוא מוצרים שרק צריכים טיפה טיפול על מנת להיות כמו חדשים. אנו נוטים להתחמק מיד שניה ממחשבה שלא מדובר במוצר איכותי או מלוכלך, אבל לא תמיד זהו המצב. אז איך קונים ביד שניה? כמה טיפים חשובים:

לסיכום, רכישת מוצרים בזול לכלב דורשת טיפה יותר מחשבה ומחקר אבל יכולה לחסוך הרבה מאוד כסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.